madman

Giant 27958 km

Wykres roczny blog rowerowy madman.bikestats.pl

Bałkany - dzień 2

Piątek, 3 lipca 2009 | dodano:14.08.2009
  • DST: 102.99km
  • Czas: 05:23
  • Sprzęt: Giant
  • Aktywność: Jazda na rowerze
Pobudka ok. 7 rano, wyjazd ok. 9:30 – wydaje mi się to długim czasem, jednak jak się okazuje w toku wyprawy to taki standard.
Z Namestova jedziemy do Tvrdosina, dalej do Liptovskiego Mikulasza przez przełęcz. Podjazd ciężki i prowadzący przez Przełęcz Muchową – na szczycie stajesz obowiązkowo z rojem much nad głową. Trudy podjazdu wynagradza zjazd – Marcus gna na złamanie karku, a od mojej przedniej obręczy na dole standardowo można się oparzyć.
Na rynku w Liptovskim Mikulaszu następny „kociołek” połączony z dłuższą przerwą. Przez Liptovski Hradok jedziemy do Kralovej Lehoty, dalej do Svarzina i nad zbiornik Cerny Vah, gdzie ekspresowo rozkładamy namiot w związku z nadchodzącym deszczem. Dopada nas już przy rozkładaniu – ja rzucam rower, Marcus jeszcze zakłada pokrowiec na Brooksa i lecimy do namiotu, który póki co stoi na 2 szpilkach. Okazuje się że wystarczyło. Po deszczu jemy kolację, pakujemy rzeczy do namiotu i spać.
W tym dniu znowu przykre zdarzenie – zgubiłem wtyczkę do dynama w piaście. Mała i tania rzecz, ale trudno dostać.